Sider

torsdag 13. juli 2017

Rosa dåpskort

I dag vil jeg vise frem et rosa dåpskort jeg fikk på bestilling for en stund siden. En kollega ville ha hjemmelaget kort så da ble det en morsom variant som jeg velger å kalle flappkort.
Det ser tilsynelatende ut til å være et helt vanlig 15x15 kort.

Men når du løfter hovedbildet opp faller det ut en liten flapp, derfor kaller jeg det flappkort.


På ene siden av flappen står navnet til dåpsbarnet, og på andre siden av flappen som jeg glemte å ta bilde av står dåpsdatoen.

Litt detaljer, en sølvskje, dandert sammen med roser fra wild orchids.

Halvperler må jeg ha på nesten alle prosjektene mine, en smokk og en skilpadde charm har også fått bli med.



Jeg velger å delta i Nordsalten sin utfordring- Merkedager
Utfordringen finner du HER
Deltar også hos Hjerteboden- alt er lov og den finner du HER


2 kommentarer:

  1. Så nydelig kort. herlige farger.
    Morsom brettekort.
    Tusen takk for du deltar hos NSHK.
    Klem fra Elisabeth

    SvarSlett
  2. Nydelig dåpskort ♥
    Takk for at du deltek i Hjerteboden sin ALT ER LOV utfordring.
    DT-Audhild

    SvarSlett